poniedziałek, 23 grudnia 2013

. 23.12

. Cześć wszystkim w przed świąteczny poniedziałek ! ;) Nie wiem co u Was sygnalizuje to że święta już jutro ! Ale u mnie nie jest to ani domowa krzątanina, ani zapach świątecznych potraw, ani nic co sprawia, że robi mi się cieplej na serduszku. Wystarczy że wejdę do jakiegoś supermarketu, centrum handlowego i od wejścia witają mnie świąteczne brzmienia z głośników, oczy cieszą kolorowe stoiska ze świątecznymi ozdobami i na tym pozytywy się kończą. Główną rzeczą, która mówi 'jutro święta' to ta cała DŻUNGLA. Co mam na myśli? Zachowania ludzi. Oczywiście nic nikomu nie zarzucam, po prostu jest to dla mnie najbardziej charakterystyczna rzecz świadcząca o tym, że idą święta ;) Kupno prezentów, nerwy, bo oczywiście nagle w sklepach nie ma nic, co bym chciała zakupić. Ciągły pośpiech. Kilometrowe korki. Zawalone drogi. Mimo tego wszystkiego z mojej twarzy uśmiech nie schodzi :) Ubrałam już dwie choinki. Jeżeli już o choince mowa, to po raz drugi w moim życiu mam do czynienia ze sztuczną :d mniej roboty , tyle , że nie ma tego zapachu co prawdziwa .. miałam ochotę na białą, malutką, sztuczną choineczkę ubraną na granatowo lub czerwono.. ale tyle się zwaliło mi na głowe w ostatniej chwili , że nie miałam czasu latać za choinką, więc pocieszyłam się zwykłą, małą choineczką ;) Właśnie jednym z najlepszych momentów podczas przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia jest według mnie ubieranie choinki . Pięknie wystrojona choinka ozdabia nie tylko sam dom, ale również nadaje cudowny i magiczny klimat podczas świątecznych dni spędzanych z rodziną. W moim domu podstawą jest by była ona duża . Nic tak pięknie nie wygląda jak choinka która mieni się w blasku tysiąca światełek i bombek. Choć podobają mi się choinki ubrane w jednym stylu, to moją zawsze ozdabiają bombki we wszystkich kolorach tęczy . Wiele z nich ma swoje lata, a niektóre są po prostu rodzinną pamiątką, co dodaje im jeszcze większej wartości. Kolorowe drzewko w świąteczne, zimowe wieczory wprawia w magiczny nastrój, zachęca do długiego przesiadywania w gronie najbliższych i delektowania się tymi cudownymi momentami i pysznościami na stole.  W temacie kulinarnym, Święta kojarzą mi się wciąż z tymi samymi smakami. Gdy tylko pomyślę o tym okresie, od razu widzę przed oczami tony mandarynek, Coca Colę, moje ulubione, pyszne ryby, sałatkę warzywną, sałatkę owocową i pierniki.  Każdy w Święta ma swoje ulubione potrawy i przysmaki, na które czeka cały rok. Mimo, że możemy zajadać się nimi o każdej porze roku, to bez wątpienia w Boże Narodzenie smakują one najlepiej.




. Także musiałam kupić sobie coś na święta ;) ;




. na pierwszym miejscu króluje ta bluzeczka ! :) 



. WESOŁYCH ŚWIĄT !

2 komentarze: