czwartek, 19 grudnia 2013

. 19.12

. Będąc szczęśliwym - uszczęśliwiaj !


. Od pewnego czasu dużo myślę o szczęściu o tym co sprawia że jestem szczęśliwa i że mam uśmiech na twarzy, czy to przez ludzi którymi się otaczam czy może coś innego. Myślałam też o tym, że życie jest za krótkie żeby być smutnym i przejmować się wszystkim, tym bardziej w wieku w którym jestem. Myślę, że zdecydowanie częściej powinniśmy cieszyć się z małych rzeczy i  doceniać każdy miły gest, uśmiech w naszą  stronę, miłe słowo . Czasami czujemy się nieszczęśliwi, chce nam się płakać z bezsilności bo wiemy że tak naprawdę nie możemy nic zrobić w danej sprawie, nie pozwalamy sobie pomóc mamie czy przyjaciółką bo uznajemy że nie zostaniemy zrozumiane a naszym wsparciem jest jedynie poduszka w którą wylewamy zdecydowanie za dużo łez. Pomyśl sobie teraz, że inni też się tak czują, że jest im źle i może niekiedy siedzą uśmiechnięci, rozmawiają jakby nigdy nic a tak naprawdę nie jest im tak łatwo-zupełnie jak tobie! Możesz im choć trochę pomóc, uśmiechnąć się do nich, podejść i porozmawiać, zapytać czy wszystko u nich w porządku- nie tylko wtedy, gdy jest u nich naprawdę źle. Każdy z nas potrzebuję czasami rozmowy, przytulenia, zrozumienia czy zwykłego uśmiechu bo w wielu przypadkach naprawdę to pomaga! Sama niekiedy mam dni kiedy po prostu czuje się beznadziejnie, zapadłabym się pod ziemie, jeśli sypie mi się coś-to już dosłownie wszystko: Szkoła, kłótnie i inne sprawy,wtedy nic tak dobrze nie robi jak rozmowa z przyjaciółkami, dobrze jest mieć przyjaciół, naprawdę. Ja od pewnego czasu cieszę się z naprawdę małych rzeczy, jestem jakoś szczęśliwsza, coraz częściej mam uśmiech na twarzy i dopisuje mi dobry humor, mam tylko nadzieję,że tak już zostanie, przynajmniej na trochę bo to wspaniałe uczucie.


. szykowanko do szkoooły :dd
 


2 komentarze: